Wednesday, May 18, 2011

Ikut kanan ke kiri?

Nak buat keputusan bukannya mudah. Makan masa, makan hari, makan tahun kalo terok bebenor. Padahal kadang2 pilihannya dua je. Tu pun kadang2 susah nak wat keputusan.

bayangkan korang bawak kereta nak pegi ke tempat yg korang xpernah pergi. Sampai je simpang tiga kepala otak dah pening nak pegi mana. Sign board xde, lampu jalan xde. Yang ade member korang duduk kat belakang yang asyik suruh ikut kiri, ikut kiri! Kalo kita nak ikot kanan pun was-was, takut salah, walaupun kita yakin dengan keputusan kita. Tapi kita ikut je jalan kiri, dah member suruh pegi kiri.
Sampai tahap ni kita dah xguna dah kepala otak untuk berfikir, main ikut arus je. Last2 pilihan member kita tu salah, xke naya. So, elok la kita sendiri ikut naluri kita sendiri. Ke cane?

2 comments:

Moon said...

aku memahami...

R4FID said...

ko xpaham moon